понеділок, 2 лютого 2015 р.

"Його душа світилася зорею" 

(80р. від д.н. В.Симоненка)


    
    Народ мій є! Народ мій завжди буде!
    Ніхто не перекреслить мій народ!
    Народ мій є! В його волячих жилах
    Козацька кров пульсує і гуде!
                                         В.Симоненко


     
      Твори В.Симоненка сповнені любові до народу, до його багатостраждальної історії, вчать добру і милосердю, нетерпимості до підлоти і дворушництва, захоплюють щирістю і мужністю, ліризмом і ніжністю. Він дуже любив Україну, вона для нього мати, святиня, дала йому крила й снагу, глибінь роздумів і художні барви, у відданості їй для поета - синівське щастя його, і сила, і честь.
      Відзначаючи 80-річчя від дня народження В.Симоненка з учнями 7 класів провели літературну годину "Його душа світилася зорею".
      Бібліотекар Шеремета Г.Е. розповіла про життєвий та творчий шлях поета. В залі прозвучали вірші: "Україні", "Моя мова", "Ти знаєш, що ти - людина?..", "Лебеді материнства" та інші.



Бібліотекар ознайомила дітей з книгами, які були представлені на книжковій виставці "Життя, мов спалах блискавки".


Немає коментарів:

Дописати коментар